ΚΡΕΜΑ ΑΛΟΙΦΗ ΚΡΙΤΑΜΟΥ. KRITAMA (SEA FENNEL) CREAM AND CUCUMBERS.





Έχω πάντα κρίταμο στο μπαλκόνι και στην αυλή. Είναι το πιο εύκολο φυτό στην καλλιέργειά του. Θέλει λίγο νεράκι και τίποτε άλλο. Μαράθηκε?
Το κλαδεύεις και γεμίζει πάλι τρυφερά κλαδάκια μέχρι και τον Νοέμβριο. Πάγωσε τον χειμώνα? θα ξεπετάξει τα κλαδάκια του δειλά δειλά με τις πρώτες ζέστες ακόμη και μέσα στον Φεβρουάριο.

Η πολύ ορεκτική κρέμα   που στη συνταγή μου τη συνδυάζω με τα δροσερά και τραγανά κολοκυθάκια, τρώγεται επίσης πάνω σε φετούλες φρέσκου ψωμιού, με μικρά βραστά κολοκυθάκια ή ακόμη και με ζεματισμένη γλιστρίδα. Εδώ βέβαια θα ταίριαζε και μία σκελίδα σκορδάκι.
Και δίπλα στα υλικά απαραίτητο το σημειωματάριο μου, ένα από τα πολλά που έχω και που ελπίζω να έχω και στο μέλλον.

Υλικά
1 ματσάκι φρέσκα κρίταμα (ίσο σε ποσότητα με μισό ματσάκι μαϊντανού)
1 ώριμη ντομάτα
100γρ αμύγδαλα με τη φλούδα τους
1 σκελίδα σκόρδο
4 κουταλιές ελαιόλαδο
αλάτι,
μαύρο πιπέρι κατά προτίμηση από μύλο

Ζεματώ τα αμύγδαλα για 2-3 λεπτά και τα ξεφλουδίζω. Αλέθω τα υλικά στον πολυκόφτη. Δοκιμάζω και διορθώνω ανάλογα. Αν το θέλω γλυκόξινο προσθέτω ένα κουταλάκι μέλι και χυμό λεμόνι. Αν το θέλω καφτερό προσθέτω λίγο κόκκινο καφτερό πιπέρι.
Για το σερβίρισμα: 
Κόβω τα αγγουράκια σε ροδέλες και βάζω από πάνω τους μία κουταλιά κρέμα κρίταμου.