Μπισκότα αστέρια με γεύση λεμόνι και κακάο. Cookies with lemon and cocoa


Ανάμεσα στα χριστουγεννιάτικα στολίδια μου υπάρχει και αυτή η χαριτωμένη μπισκοτιέρα Άγιος Βασίλης δώρο της κουμπάρας μου που λατρεύει και αυτή να στολίζει το σπίτι τα Χριστούγεννα όπως και εγώ.

 Πάντα σπάω το κεφάλι μου τι να κάνω για να βάλω μέσα γιατί μελομακάρονα δεν μπαίνουν, οι κουραμπιέδες θα γίνουν χάλια, οπότε φέτος αποφάσισα να κάνω αυτά τα αστεράκια με γεύση λεμόνι και κακάο. Η αλήθεια είναι ότι το φορμάρισμα των μπισκότων με το σχήμα του αστεριού είναι το πιο δύσκολο γιατί πρέπει να προσέχεις τις άκρες. Το αποτέλεσμα βέβαια αξίζει τον κόπο και τα υλικά είναι απλά και υπάρχουν σε όλα τα σπίτια.

Τι χρειάζομαι για 48 διπλά μπισκοτάκια και 45μινιατούρες που μπορούν να γίνουν και δώρο για παιδάκια.

350γρ μαλακό αλεύρι
180γρ φρέσκο βούτυρο αγελάδος, σε θερμοκρασία δωματίου
180γρ ζάχαρη
1 αβγό
1 κουταλιά κακάο
ξύσμα 2 λεμονιών
1 κουταλακι μπεκιν
Χτυπάω στη δυνατή ταχύτητα του μίξερ το βούτυρο για 5΄.
Προσθέτω τη ζάχαρη και συνεχίζω το χτύπημα. Στη συνέχεια βάζω και το αβγό και σιγά σιγά το αλεύρι και το μπέκιν. Πιάνω με τα χέρια τη ζύμη και ζυμώνω απαλά για να ομογενοποιηθεί. Χωρίζω τη ζύμη σε δύο κομμάτια και φροντίζω το περισσότερο να είναι το λευκό. Βάζω το ξύσμα στο μεγάλο τμήμα και το κακάο στο μικρότερο. Ζυμώνω χωριστά τις δύο ζύμες για να ενωθούν καλά τα συστατικά και το σοκολατένιο να έχει ενιαίο χρώμα.


Σχηματίζω τα μεγάλα αστέρια και πάνω στο κάθε ένα βάζω από ένα μικρότερο. Κάνω και το αντίθετο: άσπρα μικρά πάνω σε σοκολατένια μεγάλα.  επίσης κάνω και αρκετά μικρά. τώρα στις γιορτές θα τα κάνω δωράκι.

φορμάροντας τα μεγάλα μπισκότα

φορμάροντας τα μινι μπισκοτάκια


Στρώνω λαδόχαρτο πάνω στο ταψί και ψήνω τα μεγάλα αστέρια στους 180ο για 18΄. Στη συνέχεια βάζω πάνω στο λαδόχαρτο και πάνω στη σχάρα τα μικρά μπισκοτάκια τα οποία έχω φορμάρει σε διάφορα σχήματα με τα μικρά μου φορμάκια και τα ψήνω για 15΄.