Κέικ σοκολάτα μπανάνα. Cake with chocolate and banana



Έφτασα αισίως τις 100 αναρτήσεις.
Η εκατοστή μου ανάρτηση είναι ένα γλυκό που το μοιράστηκα με την γλυκιά παρέα του γιού μου στο Βερολίνο.

Μαγειρέματα στο Βερολίνο λοιπόν:
Με έναν λαμπερό ήλιο και κελαηδίσματα πουλιών έψησα το κέικ μου.
Τα υλικά που χρειάστηκα ήταν:
50γρ φρέσκο βούτυρο
3 αβγά
100γρ σοκολάτα και γάλακτος και υγείας
150γρ αλεύρι + 1 κουταλάκι μπέκιν
3/4 φλιτζανιού καστανή ζάχαρη
3 κουταλιές μέλι
3 μεγάλες ώριμες μπανάνες
5 κουταλιές σκόνη κακάο
1 βανίλια σε σκόνη
½ φλιτζάνι αμύγδαλο φιλέ

Λιώνω σε ένα καφεμπρικάκι σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία τη σοκολάτα. Πολτοποιώ τις δύο μπανάνες με ένα πιρούνι και την τρίτη την κόβω σε φετούλες. Βουτυρώνω και αλευρώνω μία στρογγυλή φόρμα του κεικ με τρύπα και προθερμαίνω το φούρνο στον αέρα στους 175ο .
Χτυπάω με το μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη, προσθέτω ένα ένα τα αβγά, τη βανίλια, τις μπανάνες, τη σοκολάτα, το κακάο και ανακατεύω απαλά με το μίξερ. Στο τέλος προσθέτω και το αλεύρι μαζί με το μπέκιν.
Αδειάζω το χυλό στη φόρμα, αραδιάζω το αμύγδαλο και μπήγω τις φετούλες της μπανάνας μέσα στο μίγμα.











Ψήνω για 30-35΄. Εγώ για να είμαι σίγουρη δοκίμασα αν ψήθηκε το κέικ τρυπώντας το με ένα μυτερό μαχαίρι.


 Εδώ οι Βερολινέζοι που πίνουν καφεδάκι και δοκιμάζουν το κέικ σε ένα υπέροχο δάσος 1 ώρα μακριά από το Βερολίνο. Ένα δάσος μέσα στους παραπόταμους του Σπρέε που σχηματίζει υπέροχα κανάλια που τα διασχίζει κανείς με γόνδολες και το μάτι γεμίζει από εικόνες γραφικών εξοχικών, ήρεμες λουλουδιασμένες αυλές, πουλιά που κελαηδούν γλυκά και φυσικά άπειρους εντυπωσιασμένους επισκέπτες.

Με το ελαφρύ αυτό και νόστιμο κέικ γιόρτασα την εκατοστή μου δημοσίευση.
Δεν ξέρω αν θα χιλιάσω τις αναρτήσεις μου πρέπει όμως να δηλώσω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη ως τώρα. Τέτοια εποχή πέρσι μου φαινόταν όλα τόσα δύσκολα και πολύπλοκα!